هج فاند چیست و شورت کردن یعنی چه؟

اگر اپیزود سیزدهم به اسم برگ برنده رو شنیده باشین متوجه شدین که من برای تعریف کردن یک قسمت داستان از کسی کمک گرفتم که تسلطش به ادبیات ماجرا از خودم بیشتر بود. بازخوردهایی که تا حالا گرفتم نشون می ده که تصمیمم غلط نبوده و عمومن شنونده ها خوششون اومده. اما نکته اینجاست که صحبتهای حامد طولانی تر از اون بود که بتونم همه اش رو استفاده کنم. از اون طرف دلم هم نمی آد که حرفهاش رو نشنوین چون هم کلن خوبه و هم به بهتر فهمیدن قصه گزارش کمک می کنه. برای همین این بار چرک نویسم رو هم منتشر می کنم. فایل (تقریبن) خام صحبتهای حامد قدوسی درباره شورت کردن و تعریف هج فاند رو می تونین از یکی از این دو جا بشنوین.

در پرشین گیگ

در تلگرام

https://t.me/channelbpodcast/113

اپیوزد سیزدهم درباره‌ی استیو کوهن مدیر یکی از بزرگترین هج‌ فاندهای امریکا بود و ماجرای شورت کردن سهام شرکت‌های دارویی که روی داروی آلزایمر کار می‌کردن. این اپیزود دو قسمتی رو می‌تونین از اینجا بشنوین.

https://www.blubrry.com/channelb/20122611//

1 نظر برای “هج فاند چیست و شورت کردن یعنی چه؟

پاسخی بگذارید

